niedziela, 20 stycznia 2013

Cześć :)

W końcu się zdecydowałam założyć własnego bloga i pokazać (pochwalić się) 
co robię w wolnej chwili i co kocham. Wolnych chwil mam ostatnio niezbyt wiele, gdyż większość czasu poświęcam córci i mężowi ale i tak udaje mi się co nieco działać na szydełku i nie tylko :)
Manią szydełkowania zarażona jest również moja przyjaciółka Żabcia i jeśli tylko się zgodzi 
to będę pokazywała również jej dzieła. 



Królik Zigi i spółka :) tak na początek :)

Mamy z Żabcią założonego fanpage na  Facebook'u także zapraszamy :)

Do zobaczenia :) Ania

3 komentarze:

  1. haha jestem pierwszym obserwatorem :P
    królik powalił mnie na kolana jest CUDOWNY! że też za wysoka poprzeczka dla mnie by takiego zrobić:)

    pozdrawiam ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pochwałę :)
      Spoglądając na Twój kocyk, a dokładniej na jego wykonanie stwierdzić muszę, że zrobienie zabawki to dla takiego "laika" jak Ty "bułeczka z masłem" :)
      Mając dobrze napisany wzór to naprawdę nic trudnego :)

      pozdrawiam cieplutko

      Ania

      Usuń
  2. Oj szaleństwo, szaleństwo - nazwa bloga idealna :) Z tym, że, jak widzę, nie tylko szydełkowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń